donderdag 11 april 2013

Vrolijke bee

Als je dit samen ....


 
in deze keukenmachine mikt.....
( de Thermomix van Vorwerk )
 
  
dan krijg je dit vrolijke geheel :


en na het 2e glas worden sommigen een beetje melig ;-)
 

Maar er werd ook serieus gewerkt hoor, op onze maandelijkse M+M-bee !
Zie hier de vorderingen van de prachtige quilt van Marianne !!!! 


Na het showen werd er druk overlegd en uitgelegd en besloten dat de English-Basket-Quilt toch echt niet gemaakt gaat worden door Marjo....wat dan wel ? Nou, de stofjes gaan een prachtige hexagon-quilt vormen ! Word vervolgd ....
 

Ik ben zelf helemal in de ban van mijn zwart/witjes, hier de laatste blokjes waar aan geknutseld werd
 


Op de volgende foto is al een beetje te zien  wat het moet worden. Ik heb besloten om schuin te gaan werken en meteen de blokjes aan elkaar te zetten...dat werkt bij mij motiverend ;-)


Bij grote uitzondering heb ik morgen vrij ( whoop whoop ), dus wij gaan lekker naar de caravan ;-)

Fijn weekend

Sis 

20 opmerkingen:

  1. Dat ziet er waanzinnig gezellig uit en jammie lijkt me een gezond drankje waar je veel lol van krijgt. He toppie naar de caravan. Het wordt een goed weekend dus veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof graag dat jullie daar heel vrolijk van worden van dat drankje :-)
    Wat wordt Marianne's quilt toch schitterend ! En waarom gaat Marjo the english baskets niet maken? Die wil ik wel nog eens gaan doen.
    Jouw DJ blokjes zijn weer prachtig. Fijn weekend in de caravan en geniet van het mooie weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest eens evn terug kijken, waar jullie nou zo melig van werden, toen zag ik die fles pas staan, haha! Die quilt van Marianne is prachtig, trouwens, je zwart/witjes ook. Veel plezier in de caravan!

    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit hier te genieten van de leuke en mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha.. ik heb niet eens een "sapje"op maar wordt wel vrolijk van de gezellige fotos!!!
    Wat is de AWS toch een plaatje!!
    En je DJ ook al zo leuk!!!
    en dat Marjo aan de hexagonnen gaat...snap ik wel!!...;0)
    Nu heerlijk genieten van je lange weekend..het beloofd lekke weer te worden!!..;0)
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zowel haar als jouw quilt! Jullie gaan allebei als een trein, echt de moeite waard! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's Sis, enig om naar te kijken.
    Maar je zwart-wit wordt echt heel mooi! veel plezier in de caravan, het wordt mooi weer, dus genieten maar.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er gezellig uit met een glaasje gezond!
    En.... mooie quilts in wording!
    Hoop dat je hele fijne zonnige dagen hebt op de camping!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je gaat goed met je DJ!! Veel plezier op de camping!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Terwijl ik hier naar de leuke en gezellige bee zit te kijken, zijn jullie natuurlijk al naar de caravan. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat worden er toch veel mooie partonen gemaakt en geshowd! Super..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige Bee en wat een mooie werkstukken! Je DJ-blokjes zien er heel perfect uit en heel apart zo, in zwart/wit, echt mooi! Heel fijn weekend en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er gezellig uit! Veel plezier dit weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goeiemorgen, wat een leuk blog ik ga je zeker volgen,het ziet er gezellig uit.
    http://antjeshome.blogspot.nl/
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. maar gezellig dat het was ;o))))

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je postpakketje is onderweg sinds afgelopen vrijdag...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Looks like a wonderful day with your friends. Your Dear Jane blocks look great in black and white.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O wat gezellig, en zo mooi allemaal. Die quilt van Marianne wordt echt beeldschoon. En ik ben helemaal onder de indruk van jopuw zwart-witjes. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen